loading...
بازی سنتر
تبلیغات





بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

علیرضا بازدید : 107 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (2)

سری DeusEx یکی از خوشنام‌ترین و با سابقه ترین های صنعت بازی های ویدئویی به حساب می‌رود. خالقین این بازی، اشخاصی چون وارن اسپکتر و هاروی اسمیت بوده‌اند که آثار ارزشمندشان در تالار مشاهیر این صنعت به ثبت رسیده و برای همیشه ماندگار خواهد ماند. Deus Ex در دو نسخه ابتدایی خود یکی از اصلی‌ترین کاندیداهای بهترین بازی سال بود و نسخه سوم هم که سال ۲۰۱۱ منتشر با میانگین امتیازات ۹۰ توانست از دیدگاه بسیاری منتقدین لقب بهترین Role-Playing Game سال را کسب کند. سال ۲۰۲۷، چند سال پیش از جریانات بازی Deus Ex: Human Revolution ، و پس از اتفاقات رخ داده در رمان Deus Ex: The Icarus Effect ، بن ساکسون در تلاش برای نجات زندگی خودش است. سال ۲۰۲۷ انسان‌ها در عصر طلایی تکنولوژی و علوم هستند. ظاهر سربازها متفاوت شده و Augmentation اصل اول تبدیل شدن به یک سرباز قدرتمند شده. با پیشرفت تکنولوژی سربازهای نیمه انسان و نیمه ماشین، وسایل و قدرت‌های ماوراءالطبیعه‌ای دریافت می‌کنند که آنها را به شکل ربات‌های انسان نما تبدیل کرده. اما در اصل، این سربازها بُعد انسانی خود را از دست نداده‌اند. بن ساکسون یک سرباز ارتقاء یافته‌ی سابق نیروی هوایی ارتش بریتانیا بوده که حالا برای خودش می‌جنگد و به سازمان خاصی وابسته نیست. ساکسون و همکارش آنا کلسو دچار واقعه‌ای ناگوار شده‌اند و بدبیاری پشت سر هم برای شان اتفاق می‌افتد. تا اینکه دنیا به آنها پشت می‌کند و داستان بازی از اینجا آغاز می‌شود.


علیرضا بازدید : 383 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

ازی Metal Gear Rising Revengeance یک بازی جدید شرکت PlatinumGames در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۴ توسط Konami برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. در حالی که کاراکترهای اصلی این بازی را در سری های قبلی عمدتا بیگ باس و اسنیک بوده است اینبار کاراکتر دنیای MGS یعنی Raiden است. رایدن که در سری های قبلی نیز با آن آشنا هستیم یک نینجای تمام عیار است که مطمئنا سرعت فوق العاده زیاد را به خاطر این کاراکتر به بازی اضافه خواهد نمود. داستان بازی متال گیر تقریبا چهار سال بعد از اتفاقات Guns of Patriot اتفاق می افتد به طوری اینبار رایدن برای تامین نیازهای خانواده اش به عنوان محافظ شخصی مشغول به کار شده است. او در جریان یکی از ماموریت هایش مورد حمله یک گروه Cryborg قرار می گیرد که در این جریان سیاستمداری که از آن محافظت میکرد کشته میشود. رایدن بعد از این اتفاق به صحنه بر میگردد تا این گروه را شناسایی کند و متوجه میشود که این گروه با سوء استفاده از کودکان بعد از کشتن آنها از مغز آنها برای آموزش های نظامی استفاده می کند.

علیرضا بازدید : 127 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

Blackguardsنام عنوانی جدید در سبک ماجراجویی است که داستان فردی را روایت می کند که به اعدام محکوم شده است. وی که بیگناه است و به اشتباه متهم شناخته شده است تصمیم می گیرد تا به کمک دوستانش از زندان فرار کند. در بازی Blackguards شما به همراه عده ای ولگرد خیابانی برای نجات دنیا و رهایی از چنگال دشمنانتان تلاش می کنید. جهانی که شما در ان زندگی میکنید آونتریا نام دارد که پر از سیاهی وتاریکی است. از نکات جذاب این بازی می توان به پایان های غافلگیرکننده ی آن اشاره کرد که وجود یا عدم وجود هر کدام از شخصیت های بازی این پایان ها را تغییر می دهد. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی RPG با چالشهای تاکتیکی هیجان انگیز ، بیش از صد و نود مرحله ی متنوع ، بخش آنلاین پیشرفته ، سلاح های منحصر بفرد و گوناگون در هر مرحله اشاره کرد.

علیرضا بازدید : 387 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (5)

بازی Pandora First Contact یک عنوان در سبک استراتژیک می باشد که توسط Slitherine Software طراحی و ساخته شده است و کمپانی Matrix Games آن را برای PC عرضه نموده است . در آینده ایدئولوژی های مستقل از حکومت به وجود خواهند آمد و دنیا درگیر جنگ هایی که شرکت های خصوصی قدرتمند و جنبش های مذهبی آن ها را ایجاد کرده اند می شوند . بخش اعظمی از جمعیت بر اساس جنگ از بین رفته اند و حالا باقی مانده که عده کمی را تشکیل می دهند تصمیم می گیرند بعد از دهه ها اکتشاف در مکان جدیدی میان ستارگان مستقر شوند و این مکان جایی جز سرزمین پاندورا نیست . قوی ترین جناح شایسته ترین مردان و زنان خود را برای ماموریت در پاندورا ارسال می کند و دیری نمی پاید که رقابت بین جناح ها برای افزایش قدرت در پاندورا با دستیابی به تکنولوژِی های پیشرفته ، آزمایش سلاح های مدرن و برقراری دیپلماسی و یافتن متحد آغاز می شود . حالا شما باید تمام تلاش خود را به کار ببرید و بهترین استفاده را از منابع انجام دهید تا بتوانید از رقیبان خود پیشی بگیرید.


تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 471
  • بازدید ماه : 335
  • بازدید سال : 12,574
  • بازدید کلی : 135,807