loading...
بازی سنتر
تبلیغات





بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

علیرضا بازدید : 115 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

نام بازی: Assassins Creed Liberation HD
پلتفورم : pc1 دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD
ژانر: Action, Indie, RPG
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
حمایت توسط : Ubisoft Montreal
درجه بندی سنی : Pegi 16
قابلیت آنلاین:دارد

اگر شما از قبل این عنوان را تجربه کرده باشید ، حتما با تجربه این نسخه متوجه پیشرفت در کیفیت تصاویر و بافت تکسچر ها و ابجکت های بازی خواهید شد . نسخه کم کیفیت این عنوان چندی پیش برای سه پلفترم اصلی ps3 , x 360 و pc در اروپا و امریکا شمالی منتشر شد که با انتقاد های قابل قبول گیمرین و تحلیل گران به نام این حوزه و عرصه روبرو شد . این عنوان در سبک action – advanture بازیباز را در جهانی تمام عیار که به وسیله موتور anvil next  زینت بندی شده قرار میدهد . در این عنوان بازیباز میبایست کنترل زنی فرانسوی افریقایی را با نام Aveline de Grandpré که یک اساسین اصیل میباشد به دست بگیردبه گفته‌ی کارگردان بازی، Jean Guesdon، تیم سازنده بازی المان های محوری خاصی را از نسخه های قبلی گرفته اند و سعی خواهند کرد آنها را در کنار هم بچینند تا تا «پرچم سیاه» شکل بگیرد. قتل های آزادانه نسخه اول، چیزهای باز شدنی به هم پیوسته‌ی نسخه دوم و آزادی عملی که نسخه برادرهود (Brotherhood) در اختیار بازیکنان قرار میداد از جمله این المان های محوری هستند.

علیرضا بازدید : 139 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

بدون شک عنوان های Assassin Creed را می توان از دسته ی محبوب ترین بازی های تاریخ دانست به طوری که فشر گسترده ای را در بر میگیرد . یک بازی هیجانی که با ادقام سبک های مختلف مانند آزادی بی اندازه و حرکات سریع و خشن و همچنین سبک معمایی و انجام بدون سر و صدای ماموریت موفق به خلق یک شاهکار تمام عیار شده است . شما عزیزان در سایت میهن دانلود قادر به دانلود تمام نسخه های این بازی هستید و امروز میتوانید نسخه Brotherhood این بازی را دریافت نمایید که در این نسخه ، اتزیو بازگشته است. فردی که پس از غلبه بر عاملان قتل پدرش جیووانی آدیتوره Giovani Aditore da Firenze و پیوستن به فرقه‌ی قاتلان Assassins پا به شهر رم Rome گذاشته است. کسی که پس از وقایع نسخه‌ی قبل به قاتلی ماهر و چیره دست تبدیل شده است. کسی که نامش لرزه بر اندام Templarها که دشمنان اصلی وی به حساب می‌آیند می‌اندازد. وی بازگشته تا کسانی که ریشه‌ی فساد و تباهی و قتل و غارت را در رم گسترانیده‌اند از بین ببرد. بازی در سال ۱۵۰۳، اتفاقات رخ داده مدت کوتاهی پس از نسخه دوم بازی آغاز می‌شود.

علیرضا بازدید : 145 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

بدون شک عنوان های Assassin Creed را می توان از دسته ی محبوب ترین بازی های تاریخ دانست به طوری که فشر گسترده ای را در بر میگیرد . یک بازی هیجانی که با ادقام سبک های مختلف مانند آزادی بی اندازه و حرکات سریع و خشن و همچنین سبک معمایی و انجام بدون سر و صدای ماموریت موفق به خلق یک شاهکار تمام عیار شده است . شما عزیزان در سایت میهن دانلود قادر به دانلود تمام نسخه های این بازی هستید و امروز میتوانید نسخه Revelation این بازی را دریافت نمایید. اساسین بر گرفته از نام حشاشین می باشد که یک اسم عربی است و در فارسی آنان را با نام حشاشیون می شناسیم، این گروه در سال ۱۰۹۲ تا ۱۲۹۶ میلادی موجودیت داشته اند و از سر دسته آن ها می توان به حسن صباح اشاره کرد که به وسیله او توانستند خیلی از سرزمین های فارس را در زمان اسماعیلیان تحت سلطه خود قرار دهند. در واقع Assassinها قاتلانی فاقد عاطفه و بی رحم هستند که به هیچ کسی رحم نخواهند کرد ولی در نسخه دوم این سری بازی ها، یوبی سافت این سناریوی بی رحمی را تغییر داد و کمی عواطف را با بازی خود مخلوط کرد که در نگاه اول مورد انتقاد هواداران قرار گرفت ولی این کار یک ایده نو و جالب به حساب می آمد. برای دانلود بازی و تصاویری از محیط آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید

علیرضا بازدید : 24636 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

نام بازی: State of Decay Breakdown

پلتفورم : pc
ژانر: Action, RPG, Simulation
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English

فرمت ایمیج:ISO

ناشر: Microsoft Studios

حمایت توسط : Undead Labs
درجه بندی سنی : +18

قابلیت آنلاین:دارد

tate of Decay – Breakdown ، به عنوان یک بازی در سبک Survival-horror ، پاسخی هوشمندانه و لذتبخش را فراهم میآورد در مورد سوال طرفداران بازیهای سبک بقا و وحشت (نجات و ترس) نسبت به اینکه تجربه ی عنوانی با حالت روایت سوم شخص به جای سبک اول شخص در این نوع از بازیها چه طعمی خواهد داشت .  کمپانی مستقل آمریکایی Undead Labs با تلفیقی مهیج و سرگرم کننده از زامبی هایی که چشمانی شیطانی دارند و نبردهای هوشمندانه که حس و حال فیلمی خشونت بار از کوئینیتن تارانتینو را القا میکنند ، به یک عنوان شوتینگ بر اساس تم نجات دست یافته اند که نمونه ای خوب در بین بازی هایی ست که هنوز از سیستم گرافیکی قدیمی بهره می برند . موضوع جالب در مورد “ایالت تباه شده ” که من را برای بحث در مورد این بازی قانع کرد ، میزان واقعگرایی در مورد برداشتیست که ممکن است برای گیمر از قرار گرفتن در موقعیت کنترل شخصیتهای بازی بوجود بیاید . این سبک نو که اسمش را میگذارم ؛ اسپاگتی – زامبی ، از  تلفیق  گرافیک مختص به نسل قبلی ، با المانها و جزئیات خلاقانه در بازی های روز کمپانی های بزرگ است . جایی که میتوانید از پخش شدن خون یک زامبی بعد از متلاشی کردن مغزش با لگدهای متوالی لذت ببرید . !

علیرضا بازدید : 138 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

نام بازی: Dynasty Warriors 7
پلتفورم : PC
ژانر: Action Adventure
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج : MDF
ناشر: Koei
درجه بندی سنی : +12

بنا به درخواست مکرر کاربران، سایت میهن دانلود نسخه ٧ بازی محبوب Dynasty Warriors را آماده کرده است. همانطور که میدانید این بازی الهام گرفته از جنگهای تاریخی و داخلی که بین قبایل چینی بوده میباشد . همانطور که در نسخه های پیشتر این بازی شاهد جنگهای سه قبیله یا بهتر بگیم امپراتوری بزرگ (Shu ، Wu ، Wei) در این نسخه نیز شاهد همین قضیه خواهیم بود البته ناگفته نماند که قبیله یا امپراتوری به نام Jin هم در این نسخه اضافه شده که در نسخه های قبلی این بازی این امپراتوری وجود نداشت. از لحاظ ویژگی های خود بازی باید اشاره کرد که این بازی از لحاظ ویژگی تاریخی نمایی که در این بازی به کار برده شده نسبت به نسخه های پیشین خود در شرایط بهتری به سر می برد . مورد بعدی که گیم پلی بازی هست باید گفت که گیم پلی بازی تغییری نکرده و مانند نسخه های پیشین می باشد و شرکت Koei ژاپن بیشتر روی جزئیات این بازی تغییرات اعمال کرده است.
جهت خواندن توضیحات اضافی و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید …
علیرضا بازدید : 130 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

نام بازی: Tomb Raider GOTY Edition
پلتفورم : pc
ژانر: اکشن
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج:ISO
ناشر: Square Enix
حمایت توسط : Square Enix
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
از ابتدای شکل گیری صنعت بازیسازی تا کنون، تقریباً هر چه بر تعداد قهرمانان مرد در بازی ها افزوده شده، حضور شخصیت های زن در آن ها کمرنگ بوده، زیرا این تفکر همواره وجود داشته که زن ها به خاطر احساسات قوی و بیش از حد عاطفی، پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به یک ابرقهرمان قدرتمند را ندارند. این روند تا قبل از سال ۱۹۶۰ میلادی همچنان پابرجا بود.

علیرضا بازدید : 237 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

جدا از دسته ی بازی های گرافیکی و نیازمند سخت افزار های قدرتمند ، بازی هایی هستند که بی سروصدا ساخته می شوند و با ضعیف ترین سخت افزار ها هم قابل اجرا هستند ، بازی هایی که خیلی کم خرج تر از بازی های بزرگ ، اما بسیار لذت بخش تر و کاربرپسند تر طراحی می شوند ، بازی هایی که بر خلاف گستردگی بازی های نسل امروز ، فقط در پنجره ی مانیتور شما اتفاق می افتند . امروز تیم میهن دانلود با یکی دیگر از محبوب ترین بازی های این سبک در خدمت شما می باشد . Fortix 2 از جدیدترین بازی هاییست که در سبک استراتژیک و توسط Nemesys Games در سال 2014 برای PC عرضه شده و در آن به دفاع از سرزمین اجدادی مشغول می شوید. در طول این بازی شما نقش یک شخصیت شجاع و دلیر را ایفه می کنید که قرار است با ایستادگی در برابر دیوی به نام Xitrof Mage دنیا و هم چنین سرزمینتان را نجات دهید. در Fortix 2 این دیو توانسته است برخی از مناطق و قلعه ها را به تصرف خود درآورد و نقش شما در این میان آزاد نمودن تک تک این قلعه ها و ادامه دادن مسیر بوده تا در نهایت با این دیو که قدرت او چندین برابر شماست، روبرو شده و آن را به طول کامل نابود سازید. در هر مرحله از بازی با یک محیط خاص و البته دشمن های تقویت شده ای روبرو می شوید که تعداد و نوع آرایش آن ها بسته به سطح زمین بازی متفاوت است. برای دانلود این بازی و تصاویری از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

علیرضا بازدید : 352 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

نام بازی: Kings Bounty Warriors of the North Ice and Fire
پلتفورم : pc
ژانر: RPG, Strategy
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج:ISO
ناشر: 1C Company
حمایت توسط : Revultive Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
در Kings Bounty Warriors of the North Ice and Fire یک جزیره ی کوچک دور افتاده را مشاهده می کنیم که توسط برف و یخ پوشیده شده است.کرکتر اصلی بازی شخصی ب نام اولف به دیگران باید کمک کند تا مردم از این سرمای وحشتناک نجات یابند.مردم قطب شمال مبارزه ای سخت در پیش رو دارند.آنها را در این مبارزه یاری کنید.

علیرضا بازدید : 177 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

نام بازی: Command & Conquer: Generals
پلتفورم : pc
ژانر: شبیه ساز پرواز
زبان: English
تاریخ انتشار : ***
ناشر: EA Pacific
حمایت توسط : EA Games
درجه بندی سنی : +12
بازی زیبا و قدیمی ژنرال ها و یا Command & Conquer: Generals ساخته ی الکترونیک آرتز یکی از شاهکار های قرت بازی های مالتی مدیا است.این بازی در سال 2003 منتظر شد و در همان سال ها با استقبال شگفت آوری رو به رو شد .این بازی دارای ژانر استراتژی است که در آن سه جناح مختلف را به نمایش می گذارد.USA , China و GLA در این بازی جناح های ژنرال را تشکیل می دهند که هر کدام قابلیت ها ی خاص خود را دارد و گیمر با توجه به سلیقه ی خود می تواند از آن ها استفاده نماید.در ادامه شیوه ی آنلاین بازی کردن این بازی محبوب را خواهیم دید.

علیرضا بازدید : 104 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

نام بازی: God of War Ghost of Sparta [5.03 Gen-D3] PSP
پلتفورم : PSP
ژانر: سوم شخص / اکشن / حادثه ای
سال انتشار: 02/11/2010
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: ENG
ناشر: Sony Computer
درجه بندی سنی : M (+17)

خدای جنگ مجموعه ای در قلمرو  اساطیر یونان …بازیی که تا کنون وظیفه شگفت کردن گیمر های مختلف را داشته است!!! از تاریخ انتشار بازی God of War Ghost of Sparta [5.03 Gen-D3] PSP زیاد نمیگذرد که ما این بازی را به صورت کامل و رایگان در اختیار شما قرار داده ایم.شخصا به عنوان یک گیمر کامپیوتر از این که این بازی برای کنسول رایانه منتشر نشده است حس خوبی ندارم…داستان بازی: روخ اسپارتا دارای قدرت خیره کننده ای در حالت تک نفره میباشد.داستان بازی از پیوند کراتوس با خانواده اش آغاز میشود.زنجیر مرگبار خدای جنگ قصد دارد هرج و مرج را از بین ببرد .وی مجبور به غلبه بر ارتشی از هیولاهای  اساطیری – سپاهی از سربازان ارواح دارد.وظیف های بس خطرناک و شگفت انگیز…به جرات میتوانم بگویم که لوکیشن های بازی بسیار اعجاب انگیز و عالی میباشند.گرافیک بازی بسیار بسیار عالی میباشد.این گرافیک به اندازه ای خوب میباشد که قادر به توصیف آن نیستم.البته فراموش نکنیم بازی دارای صحنه های خشن نیز هست که اندکی رنگ و بوی تخیلات به آن اضافه شده و اندکی صحنه های خشونت آور را خنثی میکند.الحق و انصاف صحنه هایی که شخصیت اصلی بازی خلق میکند فوق العاده میباشد.در این نسخه از بازی خدا جنگ قدرت و توانمندی های شما بسیار زیاد شده است.سلاح ها قوی شده اند – قدرت های جادویی اضافه شده اند و… با این امکانات انتظار می رود دشمنان شما نیز سر سخت تر شوند که همین امر اتفاق افتاده است…سحر و جادو های این بازی حرف های زیادی برای گفتن دارد.این را هم بگویم خدای جنگ به هیچ عنوان از بازی خاصی تقلیدی نداشته است و این بقیه بازی ها هستند که از سبک های خدای جنگ استقبال کردهاند.در مورد دوربین بازی لازم میبینم عرض کنم که در نبرد ها بسیار بسیار زیبا بکار برده شده است.دوربین با توجه به عملکردی که شما دارید به دور و یا نزدیک برده میشود.در این نسخه شاهد یک سری از ویژگی های خیره کننده هستیم کخ هر شخصی را منقلب میکند: بهبود موتور گرافیکی بازی – بهبود زاویه و حرکت دوربین – ارائه گرافیک و لوکیشن ها و تصاویری در این کنسول که هرگز قبل از آن دیده نشده است.چنان چه شما دارای این کنسول هستید حتما و حتما این بازی را دریافت کنید تا از این بازی لذت ببرید.
دانلود این بازی به همراه تعدادی از اسکرین شات های فوق العاده محیط بازی در ادامه مطلب…

علیرضا بازدید : 129 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

نام بازی: Call Of Duty: Ghosts
پلتفورم : PS3,PC
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Activision
تاریخ انتشار : Nov 5, 2013
حمایت توسط : Infinity Ward
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد
به مانند تمامی قسمت های گذشته Activision تمرکز بسیاری را برای خلق یک اثر درخشان دیگر مربوط به داستان Ghosts گذاشته است. داستانی که توسط Stephen Gaghan برنده ی اسکار فیلم Traffic نوشته شده است و بر خلاف قسمت های گذشته ی Call of Duty این بار شاهد داستانی عاطفی تر و تیره تر می باشیم و زمانی را روایت می کند که پس از یک رویداد ویرانگر که در توازن قدرت های جهانی تغییراتی بزرگ ایجاد می کند ، دیگر کشوری چندان به ایالات متحده اهمیت نمی دهد و دیگر کسی این کشور را به عنوان یک ابر قدرت به رسمیت نمی شناسد

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 493
  • بازدید ماه : 357
  • بازدید سال : 12,596
  • بازدید کلی : 135,829