loading...
بازی سنتر
تبلیغات





بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

علیرضا بازدید : 132 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

نام بازی: Double Dragon Neon
پلتفورم : pc
ژانر: Action, Indie
زبان: English
تاریخ انتشار : 6 Feb 2014
ناشر: Midnight City
حمایت توسط : WayForward , Abstraction Games
درجه بندی سنی : +18
مبارزه به عنوان دو برادر دوقلوبه نام های بیلی و جیمی در یک رخ داد ماجراجویی و هیجان انگیز می تواند بسیار سرگرم کننده باشد ! این بازی دارای سطح های مختلفی است .پر از سر و صدا های مخرب و حالت های جنگ جویانه ی این بازی در برخی از مراحل فراتر از حالت عادی است و این همان جایی است که برای از دست دادن گیمر مناسب می باشد !

علیرضا بازدید : 129 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

با تعصب ، بازی فوق العاده زیبای Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier ، از سری بازی های جناب آقای تام کلنسیز اونسد وار فایتر  را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما محترمان قرار می دهم. بار دیگر شاهد شاهکاری بی نظیر از سمت کمپانی نامی یوبیسافت هستیم.در ادامه نقدی بر این شاهکار دارم. از همان ابتدا که Ghost Recon رخت‌های خود را از روی کامپیوترهای شخصی بست و به کنسول‌های خانگی نقل مکان کرد، می‌شد کمرنگ شدن نیمه تاکتیکال بازی را مشاهده کرد.

علیرضا بازدید : 93 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی رالی قهرمانی جهان ۴ WRC: FIA World Rally Championship  یکی از بازی های مهیج در سبک Racing میباشد که توسط شرکت Black Bean Games برایکامپیوتر های خانگی منتشر شده است. این بازی مسابفات رالی جهانی را که هر ساله بصورت رسمی برگزار میشود و شرکت کنندگان از کشور های مختلف حاضر میشوند را به بازی میکشد. هر فصل این مسابقات شامل ۱۳ مسابقه است که هرکدام در کشور مختلفی برگزار می‌گردد و در هر مسابقه به راننده‌ها و سازنده‌ها طبق شیوه امتیازدهی فیا امتیاز داده‌ می‌شود. بازی در جاده های خاکی پر و پیچ و خم به وقوع میپیوندد و شما باید با تسلط کامل و به کمک ترمز دستی ماشین را در جهت های مختلف با بالاترین سرعت کنترل کنید, دقت کنید سرعت ماشین به دلیل دارا بودن موتورهای ۱۶۰۰سی‌سی سوپرشارژشده کمی دشوار است!بازی به دو بخش قهرمانی و زمانی تقسیم شده و شما در بخش قهرمانی بصورت پله ای باید از رقیبان عبور کنید و در نهایت در مسابقات فیا عنوان قهرمانی را نصیب خود کنید.

علیرضا بازدید : 237 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی

می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

علیرضا بازدید : 169 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی رایانه ای سیم های خطرناک از نوع بازی های فکری و مدیریت زمان است که توسط شرکت ندای زیبا آفرینان ساخته و توسعه داده شده است. ایده این بازی کاملاً جدید بوده و هیچ کجا مانند آن وجود ندارد. لازم به ذکر است که این بازی به جز در ایران، در آمریکا و اروپا نیز ثبت شده و به زودی توسط شرکت معتبر گیم لافت (GameLoft) در خارج از ایران نیز عرضه خواهد شد.

علیرضا بازدید : 248 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (1)

 

از روزی که شاهد رونمایی Battlefield 4  بوده‌ام نه تنها بر خلاف نسخه‌های قبلی از بازی دل زده شدم بلکه روز به روز به آن ایمان پیدا کردم.شوتری که چندین سال است انتظارش را می‌کشیم “در ظاهر” به خوبی در حال آنالیز شدن توسط تیم شوتر ساز الکترونیک آرتز یعنی DICE است.ما شوتر می‌خواهیم که استاندارد باشد.یک استاندارد با نام CoD داریم که هر شرکت ورشکسته‌ای هم شوترهای بی در و پیکر الگو گرفته از این فرنچایز را می‌سازد ولی در اصل استاندارد اصلی چیز دیگریست که لفظ آن به اشتباه در دهان سازندگان افتاده است.شوتری که ما از سازندگان می‌خواهیم باید علاوه بر بخش تک‌نفره، در بخش چندنفره نیز حرف اول را بزند.باید داستان قوی داشته باشد، کنترل شخصیت اصلی در بازی چه در PC و چه در کنسول عالی باشد، گرافیک در سطح قابل قبولی کار شده باشد یعنی نه انتظار بافت‌های عظیمی مثل Crysis 3 را داریم نه بافت‌هایی در حد بازی‌ها مستقل و دانلودی.میدان نبرد ۴ در ظاهر همه‌ی این استانداردها را رعایت کرده است ولی چیزی که از گذشته‌ی EA برداشت می‌شود نشان داده است که این شرکت همواره در خراب کردن خاطرات بازی‌کن‌ها با عناوین قدیمی یک فرنچایز تبحر خاصی دارد ولی برای قضاوت کمی زود است، بند پوتینت را سفت کن…


علیرضا بازدید : 98 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Might & Magic X Legacy در سبک سولو و اول شخص RPG کلاسیک می باشد. لشکر خود را ایجاد کنید و به سمت نبردی جذاب و مبارزه با موجودات قدرتمند اسرارآمیز رهبری کنید در حالی که اشیاء گران قدر باستانی را جمع می کنید. در راستای یک سیستم گردشی گیم پلی بازی، به نبرد با موجودات و ارتشداران بپردازید تا دست آوردهای منحصر به فرد را کسب کنید و راه خود را از سیاه چاله های خطرناک پیدا کنید. خود را در عالم ویژه و اسرارآمیز سری بازی های Might & Magic غرق کنید و قوانین جدیدی را تجربه کنید.


علیرضا بازدید : 88 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۲ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

علیرضا بازدید : 371 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

احتملا شما هم اسم فیلم فوق العاده مهیج و محبوب تروی ( Troy ) را شنیده اید. فیلمی که از بدو تولدش تحولی شگرف در ساخت فیلم های حماسی به وجود آورد. این بار نسخه ی کم حجم و بسیار جذاب این بازی را که Battle For Troy نام دارد , برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. سبک بازی تقریبا استراتژیک بوده و شبیه به بازی World OF Warcraft می باشد. در طی مراحل بازی معما های بسیار جذابی وجود دارد که شما را کاملا به فکر فرو خواهد برد. شما باید با تدبیر و تفکر خود موانع را از سر راهتان برداشته و به پیروزی نهایی برسید. داستان بازی تقریبا به فیلم آن تشبیه شده که این خود نیز جذابیت بازی را دوچندان می کند. لازم به ذکر است بازی Battle For Troy قابل اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از قبیل Windows Vista & Seven بوده و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

علیرضا بازدید : 116 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

سیاری از افراد هستند که به بازی هایی که سرعت و جنون در آن ها وجود دارد بسیار علاقه مندند. به همین خاطر ما امروز بازی فوق العاده زیبا و جذاب Need For Speed Most Wanted را به صورت کاملا کم حجم شده در اختیار شما بازدید کنندگان عزیز قرار داده ایم. داستان بازی از این قرار است که شما مدت زیادی از شهر خود دور بوده اید و اکنون بازگشته اید تا دوباره شهرت خود را بدست بگیرید. در زمانی که شما نبودید شهر به یک منطقه ی جنگی بین راننده ها تبدیل شده و به قسمتهای مختلفی تقسیم شده است. هر قسمت از آن را یک دسته از رانندگان اداره می کنند. هر کدام در منطقه ی خود با شما مسابقه میدهند. در پایان کار نیز با سردسته ی آن ها که قوی ترین و پر سرعت ترین ماشن مسابقه را دارد مسابقه خواهید داد.

علیرضا بازدید : 93 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که پرندگان مورد علاقه همه به قفس می افتند و به ریو برده می شوند؟ آن ها بسیار عصبانی هستند! در سری جدید پرندگان عصبانی نسخه ریو، پرندگان عصبانی اصلی ربوده شده اند و به شهر جادویی ریودوژانیرو فرستاده شده اند، جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده – دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر نیز می کنند.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 492
  • بازدید ماه : 356
  • بازدید سال : 12,595
  • بازدید کلی : 135,828