loading...
بازی سنتر
تبلیغات





بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

علیرضا بازدید : 118 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

نام بازی: Betrayer
پلتفورم : pc
ژانر: Action, Adventure, Indie
زبان: English
تاریخ انتشار : Mar 24, 2014
ناشر: Blackpowder Games
حمایت توسط : Blackpowder Games
درجه بندی سنی : +18
بازی betrayer  یک بازی اول شخص ماجراجویی است که و اکشنی است که شما را به دنیایی جدید در اوایل قرن 17 ام می برد.جریان بازی در سال 1604 به وقوع می پیوندد. شما سفر دریایی ای را از انگلند با فرض پیوستن به مبارزان استعمار در ساحل ویرجینیا آغاز خواهید کرد. و به جای آن شما تنها به اشباح و اسرار برخواهید خورد. چه مصیبتی باعث افت این سرزمین و دور ماندن رنگ و زندگی از آن شده است؟ ساکنان و قبایل آن کجا هستند؟ چه کسی در اینجا زندگی می کند؟ چه کسلنی در اینجا اسکان یافته اند؟

علیرضا بازدید : 144 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

نام بازی: WindForge
پلتفورم : pc
ژانر: Action, Indie, RPG
زبان: English
تاریخ انتشار : 12 Mar 2014
ناشر: Snowed In Studios
حمایت توسط : Snowed In Studios
درجه بندی سنی : +16
بازی زیبای WindForge از آن دست از بازی هایی است که در عین حال که ساده است ، می تواند شما را در برخی از مراحل با چالش جدی روبه رو کند.این بازی در حقیقت یک بازی بلوک سازی است که می توانید با خلاقیت خود مسائل را حل نمایید.برای از بین بردن موانع ، اختیاراتی در حیطه ی گیمر قرار داده شده است که از دیدگاه شخصی بسیار فراتر از سختی باری است !

علیرضا بازدید : 106 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

ام بازی: Castlevania Lords of Shadow 2 Update1
پلتفورم : pc
ژانر: Action, Adventure
زبان: English
تاریخ انتشار : Mar 25, 2014
ناشر: Konami Digital Entertainment
حمایت توسط : MercurySteam
درجه بندی سنی : +18

در این قسمت اضافه شده به عنوان Alucard  برای کاستلوانیا بازی می کنید. در این داستان فراگیر(The immersive story) بیشتر شاخه ی جدید از نقشه های کشف نشده، همراه با محیط های غنی و جدید با معماهای چالشی، به تفضیل بیان خواهد شد.مبارزه با موجوداتی از تاریکی ها  و کشف اندازه ی واقعی درگیر بودن Alucard  را در داستان دراکولا به عهده دارد، همچنین مبارزه ی او با مرگ و مبارزه اش در برابر Satan. تمام جنبه های جدید از اتمام تکان دهنده ی “اربابان سایه” ، شامل بعضی روشنگری های وحی گونه  را در این نسخه تجربه کنید !

علیرضا بازدید : 958 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)
نام بازی: Dante’s Inferno
پلتفورم : XBOX360
ژانر: Adventure /Action 
تاریخ انتشار جهانی :
تاریخ انتشار در آمریکا :
تاریخ انتشار در اروپا :
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی : Single-player, multiplayer
حمایت توسط : Visceral Games Artificial Mind and
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
تا الان, بار ها و بار ها دوزخ را در بازی های ویدیویی دیده ایم. طبق آنچه در بازی ها به تصویر کشیده شده, جهنم جایی است آتشین و با حرارت بالا که انسان های گنهکار, در آن از لحاظ روحی و جسمی عذاب میبینند. تقریبا میتوان گفت در تمامی ادیان الهی, جهنم همین طور و تفاوت آنها, تنها در جزئیات است. در Dante’s Inferno, بازیکن در نقش دانته, پای به جهنم میگذارد ( این که چرا به آنجا رفته و چه اتفاقاتی برایش می افتد
ادامه ی نقد بازیDante’s Inferno   به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب…
علیرضا بازدید : 120 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

نام بازی: The Darkness II Limited Edition
پلتفورم : pc
ژانر: First-Person Shooter
زبان: English
تاریخ انتشار : ***
ناشر: 2K Games
حمایت توسط : Digital Extremes
درجه بندی سنی : +18
داستان بازی بعد از وقایع نسخه اول اتفاق می افتد. جکی حالا رئیس خانواده مافیایی استاکادو شده و توانسته به کمک شخصی The Darkness را در خود زندانی کند، اما همه چیز عادی پیش نمی رود. جکی در حالی که وارد رستوران خود می شود، ناگهان توسط افراد ناشناسی مورد حمله قرار می گیرد. در طول بازی باید پی ببرید که این افراد چه کسانی بوده اند و کمی بعد متوجه خواهید شد که این آدمکش ها توسط گروهی به نام Brotherhood که قصد دزدیدن The Darkness را از جکی دارند، استخدام شده اند. داستان در محوریت همین موضوع می گذرد و هر چه جلوتر می روید، پیچ و خم بیشتری می گیرد و خیلی جذاب تر می شود.

علیرضا بازدید : 116 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

یک نسخه ی مجزا از بازی Shadowrun Returns می باشد که مستقل از نسخه های قبلی عمل کرده و نیازی به نصب بودن آن ها در سیستم شما نمی باشد ، بازی Shadowrun یک بازی فانتزی و علمی در سبک نقش آفرینی (rpg) و تاکتیکال است . این نسخه از بازی شامل یک کمپین کامل است که بیش از ۱۲ ساعت گیم پلی خواهد داشت همچنین شما در این بازی به یک شهر جدید پا میگذارید که از یک محیط گرافیکی زیبا و با کیفیت استفاده میکند در کنار آن شخصیت های جدیدی به بازی اضافه شده و آهنگ های جدید که توسط Sam Powell آهنگساز عنوان Shadowrun Returns سگا جنسیس ساخته شده.یکی دیگر از ویژگی های بازی Shadowrun Dragonfall هدایت یک تیم کوچک در بازی توسط شما است که هر کدام از آنها دیدگاه ها و ویژگی های خاصی دارند و شما باید با توجه به ویژگی های آنها در ماموریت ها از آنها استفاده کنید. برای دانلود این بازی فوق العاده زیبا و مشاهده ی تصاویری از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 544
  • بازدید ماه : 408
  • بازدید سال : 12,647
  • بازدید کلی : 135,880