loading...
بازی سنتر
تبلیغات





بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

علیرضا بازدید : 103 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی فکری اعداد  ریاضی 006 Android

با دانلود بازی ریاضی آندروید  006 Android شما با یک سری از پازل اعداد با خانه های رنگی سرکار دارید و می توانید ساعت ها ذهن خود رو درگیر این بازی سرگرم کننده کنید . شما کاربران سایت موبایل اسکای می توانید به صورت رایگان این نرم افزار رو دانلود کنید و استفاده کنید

علیرضا بازدید : 117 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

Traffic Rush یکی از بهترین بازی های کنترل ترافیک می باشد که در گوگل پلی منتشر شده است. ترافیک شهر به صورت سرسام آوری در حال افزایش است. در این بازی شما با دیدی استراتژیک وسیله های نقلیه را هدایت می کنید تا از تقاطع ها عبور کنند. قوانین بازی واقعا ساده هستند اما کنترل جاده ها و خیابان ها کار آسانی نیست. بازی دارای دو حالت می باشد که می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند. با گذشت مراحل بازی هدایت وسایل نقیله به شدت دشوار خواهد شد و شما را به چالش می کشند.

علیرضا بازدید : 95 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (1)
نام بازی: Battleship
پلتفورم : XBOX360
ژانر: First-Person Shooter
تاریخ انتشار جهانی : 18.04.2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 18.04.2012
تاریخ انتشار در اروپا : 18.04.2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English\
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Activision
مد بازی : S -M
حمایت توسط : Double Helix
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

بار دیگر کمپانی اکتیویژن اقدام به انتشار بازی بی نظیری کرده است . نام این بازی Battleship نام دارد و در تاریخ 18 آوریل سال 2012 میلادی منتشر شد . اگر بخواهیم بازی را در چند جمله خلاصه کنیم باید بگویم : قفل کردن ،لود شدن و آماده شدن برای یک جنگ عظیم در اقیانوس ، تمام آن چیزی است که در این بازی می بینید !
ادامه ی نقد بازی  Battleship به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب…

 بازی فوق اکشن Battleship ، با الهام گیری از بازی های کلاسیک ، دنیایی از صحنه های گرافیکی در اختیار شما قرار داده است ! بازی های کلاسیک استراتژی نیروی دریایی به عنوان یک داستان مستقل برای طرفداران فیلمهای اکشن و  جنگی ارائه می شود . ترکیبی از دستور نیروی دریایی استراتژیک و اول شخص ، گیم پلی این بازی را تشکسل می دهد. ترکیبی از ژانر های شبیه سازی ، اول شخص تیر اندازی باعث می شود تا گیمر عنوان بازی را به نحو بهتر درک نماید . گیمر در این بازی باید حمله ی غیر همتایان خود را چندین برار جواب دهد ! در این بازی ناوهای USS ، جذابیت بی نظیری به بازی داده اند .شاید باور این نکته سخت باشد ولی آزادی عمل و تصیم گیری در این بازی در نهایت مقدار خود قراردارد .حمله به نقاظ استراتژیک در این بازی ، یکی از نقظه ضعف های دشمنان شما هست . از این ویژگی برای هرچه بهتر شددن پیش برد مراحل استفاده کنید .

علیرضا بازدید : 257 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

نام بازی: Bloodforge
پلتفورم : XBOX 360
ژانر: Action / 3D / 3rd Person
تاریخ انتشار جهانی : 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 2012
تاریخ انتشار در اروپا : 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
Region: Free
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Microsoft Game Studios
نوع انتشار : License
مد بازی :
حمایت توسط : Climax Group
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

برای این لحظه یک بازی فوق العاده جذاب با سبک و سیاق نو به هنگام آماده کرده ایم . عنوان این بازی Bloodforge نام دارد که در اواخر آپریل سال 2012 میلادی منتشر شد . از بازی Bloodforge تحت عنوان های دلهره آوری همچون تاریکی ،بی رحمانه  یاد می شود . این در حالی است که  اکشن نبرد در این بازی بر اساس  ancient Celtic world چیده شده است .  در این بازی سرنوشت خدایان مشخص خواهد شد .
ادامه ی نقد بازیBloodforge به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب…

علیرضا بازدید : 132 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

نام بازی: Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier
پلتفورم : XBOX360
ژانر: Third-Person Shooter
تاریخ انتشار جهانی : 18.05.2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 18.05.2012
تاریخ انتشار در اروپا : 18.05.2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی :
حمایت توسط : Ubisoft Paris
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

با تعصب ، بازی فوق العاده زیبای Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier ، از سری بازی های جناب آقای تام کلنسیز اونسد وار فایتر  را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما محترمان قرار می دهم. بار دیگر شاهد شاهکاری بی نظیر از سمت کمپانی نامی یوبیسافت هستیم.در ادامه نقدی بر این شاهکار دارم. از همان ابتدا که Ghost Recon رخت‌های خود را از روی کامپیوترهای شخصی بست و به کنسول‌های خانگی نقل مکان کرد، می‌شد کمرنگ شدن نیمه تاکتیکال بازی را مشاهده کرد.

علیرضا بازدید : 1143 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)
نام بازی: Madagascar 3 The Video Game
پلتفورم : XBOX 360
ژانر: Action
تاریخ انتشار جهانی :2012
تاریخ انتشار در آمریکا :2012
تاریخ انتشار در اروپا :2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: —
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: D3 Publisher
مد بازی : Single,Multi Player
حمایت توسط : Monkey Bar Games
درجه بندی سنی : RP
قابلیت آنلاین:دارد
اولین نسخه از سری بازی های ماداگاسکار ، که یک پویانمایی رایانه‌ای است در سال ۲۰۰۵ توسط استودیوی دریم‌ورکز ساخته و منتشر شد.داستان این  مجموعه در مورد چندین حیوان است که از باغ وحش مرکزی نیویورک به طور ناخواسته فرار می‌کنند و پا به دنیای وحش طبیعی می‌گذارند.آن‌ها به طور ناخواسته سر از جزیره‌ی ماداگاسکار درمی‌آورند.بن استیلر کمدین مشهور آمریکایی، جادا پینکت اسمیت، کریس راک و دیوید شویمر از گویندگان اصلی این پویانمایی هستند.
ادامه ی نقد بازیMadagascar 3 The Video Game به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب…
علیرضا بازدید : 118 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

نام بازی: Betrayer
پلتفورم : pc
ژانر: Action, Adventure, Indie
زبان: English
تاریخ انتشار : Mar 24, 2014
ناشر: Blackpowder Games
حمایت توسط : Blackpowder Games
درجه بندی سنی : +18
بازی betrayer  یک بازی اول شخص ماجراجویی است که و اکشنی است که شما را به دنیایی جدید در اوایل قرن 17 ام می برد.جریان بازی در سال 1604 به وقوع می پیوندد. شما سفر دریایی ای را از انگلند با فرض پیوستن به مبارزان استعمار در ساحل ویرجینیا آغاز خواهید کرد. و به جای آن شما تنها به اشباح و اسرار برخواهید خورد. چه مصیبتی باعث افت این سرزمین و دور ماندن رنگ و زندگی از آن شده است؟ ساکنان و قبایل آن کجا هستند؟ چه کسی در اینجا زندگی می کند؟ چه کسلنی در اینجا اسکان یافته اند؟

علیرضا بازدید : 144 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

نام بازی: WindForge
پلتفورم : pc
ژانر: Action, Indie, RPG
زبان: English
تاریخ انتشار : 12 Mar 2014
ناشر: Snowed In Studios
حمایت توسط : Snowed In Studios
درجه بندی سنی : +16
بازی زیبای WindForge از آن دست از بازی هایی است که در عین حال که ساده است ، می تواند شما را در برخی از مراحل با چالش جدی روبه رو کند.این بازی در حقیقت یک بازی بلوک سازی است که می توانید با خلاقیت خود مسائل را حل نمایید.برای از بین بردن موانع ، اختیاراتی در حیطه ی گیمر قرار داده شده است که از دیدگاه شخصی بسیار فراتر از سختی باری است !

علیرضا بازدید : 120 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

نام بازی: MXGP – The Official Motocross Videogame
پلتفورم : pc
ژانر: Racing, Sports
زبان: English

تاریخ انتشار : Mar 28, 2014

ناشر: Plug In Digital, Milestone S.r.l.

حمایت توسط : Milestone S.r.l.
درجه بندی سنی : +18

  به نقل از تنها ویدِئو رسمی بازی  MXGP : تمام موتورسواران و موتورها از بازی های MX1 و MX2 هستند! مسابقات قهرمانی در  مسیر هایی به مقیاس واقعی خواهند بود و حالت حرفه ای آن شما را از فصل های اولیه بازی به MX1 می برد. فضای بازی و دو دسته کنترل به شما اجازه ی کنترل جداگانه ی موتور و موتورسوار را می دهد. واقع گرایی بی سابقه ای که تا به حال دیده نشده، در دستان شما خواهد بود.

علیرضا بازدید : 111 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

جدا از دسته ی بازی های گرافیکی و نیازمند سخت افزار های قدرتمند ، بازی هایی هستند که بی سروصدا ساخته می شوند و با ضعیف ترین سخت افزار ها هم قابل اجرا هستند ، بازی هایی که خیلی کم خرج تر از بازی های بزرگ ، اما بسیار لذت بخش تر و کاربرپسند تر طراحی می شوند ، بازی هایی که بر خلاف گستردگی بازی های نسل امروز ، فقط در پنجره ی مانیتور شما اتفاق می افتند . امروز تیم میهن دانلود با یکی دیگر از محبوب ترین بازی های این سبک در خدمت شما می باشد . Scourge Outbreak یکی از بازی های جدید ساخته شده در سال 2014 توسط UFO Interactive Games است که در سبک اکشن و شوتر سوم شخص برای PC طراحی و عرضه شده است. شخصیت اصلی این بازی دختری به نام Echo Squad است که مهارت بسیار خوبی در تیر اندازی دارد و به همراه 3 شخصیت دیگر به Nogari Island سفر می کنند تا ماموریت های خود را به اتمام برسانند. برای شروع از سلاح های معمولی استفاده می کنید تا با راه و روش تیراندازی را به خوبی فرا بگیرید و در کنار دوستان به جنگ با دشمنان بروید. دانشمندان به تکنولوژی جدید و بسیار خطرناکی در بازی Scourge Outbreak دست یافته اند و افرادی از این تکنولوژی به نفع خود استفاده کرده اند و حال شما با موجودات شبیه به فضایی ها و جهش یافته ای مواجه هستید. برای دانلود این بازی و همچنین مشاهده ی تصاویری از محیط آن به ادامه مطلب مراجعه کنید .

علیرضا بازدید : 119 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

نام بازی: Halo: Spartan Assault
پلتفورم : pc
ژانر: Action
زبان: English
تاریخ انتشار : Apr 4, 2014
ناشر: Microsoft Studios
حمایت توسط : Vanguard Games , 343 Industries
درجه بندی سنی : +18
بازی حمله اسپارتان یا یورش اسپارتان، هیجان نبرد  Halo با Steam را برای اولیــــن بار به ارمغان آورده است.در مسیر نبرد با  Covenant برای کشف خاستگاه اسپارتان ها که درHalo4 داشتیم، با 30 معموریت جامع و از پیش طراحی شده رو به رو خواهیم شد.دستاوردهای Steam را بدست آورید، ماموریت ها را کامل کنید و با دوستانتان برای امتیاز بیشتر در لیست قهرمانی رقابت کنید.وقتش رسیده که به نبرد بپیوندید.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 477
  • بازدید ماه : 341
  • بازدید سال : 12,580
  • بازدید کلی : 135,813