loading...
بازی سنتر
تبلیغات





بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

علیرضا بازدید : 86 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی Plants vs. Zombies از سری بازی های ماجرایی و سرگرم کننده است و از سری از بازی های مدیریتی می باشد که با حجم پایین شما می توانید از این بازی لذت ببرید. داستان بازی ار این قرار است که شما یک باغچه کوچک دارید که در آن گل های زیبایی می کارید و باید در زمانی که گلهای شما به رشدکامل خود رسیدند از آنها محافظت کنید اما در این میان Zombies ( بیگانگان ) به شما حمله میکنند و می خواهند که به شما آسیب بزنند اما شما باید از باغچه ی خود محافظت کنید.

علیرضا بازدید : 132 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

Two Worlds 2 Castle Defense نام یک بازی فوق العاده جذاب و مهیج بوده که در سال ۲۰۱۱ و در سبک اکشن و استراتژیک ساخته شده است. داستان بازی از زمانی شروع می شود که نبرد بین گندر ها و ارک ها بسیار بالا گرفته , و شما در نقش یکی از فرماندهان گندر ها در جنگل ها , کوه ها , مکان های تاریک و پر پیچ و خم و… به ترتیب دادن نقشه ای برای نابود سازی ارک ها و در نهایت حملاتی سنگین به آن ها می اندیشید. هم چنین می توانید با استفاده از سلاح های فوق پیشرفته و نابود کننده ای که در دست دارید به نبرد با آن ها بپردازید. بازی Two Worlds 2 Castle Defense دارای گرافیک بسیار مناسبی بوده و بر روی تمامی ویندوز ها قابل اجرا است.

علیرضا بازدید : 98 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

همیشه حل‌ نمودن پازل‌ ها یکی از سرگرمی‌ های خاطره‌ انگیز بوده و اغلب ما تجربه این بازی زیبا را داشته‌ ایم؛ اما در دنیای واقعی با حل یک پازل دیگر نمی‌توان از آن استفاده نمود یا به عبارتی به سراغ آن رفت. بازی پازل نارنجی برنامه ‌ای می‌باشد که این امکان را برای شما فراهم آورده و می‌تواند ابزار مناسبی برای زمان بیکاری شما باشد و شما را سرگرم کند. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و راحت بوده و دارای محیطی فارسی و مناسب می‌باشد. این برنامه دارای گالری تصویر آماده نیز می‌باشد.

علیرضا بازدید : 129 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی بی نظیر جی تی ای ۵ فشرده شده (۷۱۲ مگابایت) – کرک شده
بازی فوق العاده جذاب و محبوب جی تی ای GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود، پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد. گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییران بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است. قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییرات این نسخه هستند.

علیرضا بازدید : 97 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

 

اسم من جک هست. فامیل واقعیم رو نمی دونم. شک و تردید چیزی هست که به من اعطا شده. شاید هم از طرف والدینم نباشه. میگن که هرکسی داستان خودش رو برای روایت کردن داره. ولی این یه حقیقت ناقص و نصفه هستش. ما اونقدر روی خودمون متمرکز هستیم که بقیه ی داستان ها و ماجراها رو از یاد می بریم. اونایی که با یه دیدگاه گسترده تری نوشته شدن. جایی که داستان ما فقط یک بخش از این ماجراها میتونه باشه. جایی که ما فقط یک نقش رو ایفا می کنیم.  در زندگی واقعی هر داستانی به داستانی دیگه مربوط هستش و نمیتونین بگین که یکی از بقیه مهم تر هست. من نقش خودم رو در حد توانم خوب اجرا کردم ولی می دونم در نبود سایر بازیگران نمی تونستم این نوشته رو بنویسم. من سعی می کنم داستانم رو بیان کنم و تمام دقتم رو میزارم تا نشون بدم که داستان من مهم ترین داستان نیست! شاید باید از همینجا شروع کنیم. همین خانه ی قدیمی! بعضی از مردم به اون خانه ی ارواح یا خانه ی عروسکی میگن. میتونین هرچی دوست دارین اونو بعدا اسم بزارین. ولی الان، اسمش همون خانه ی قدیمی هست.

 

Haunted Memories Episode 2: Welcome Home PC-FLT

 

 

علیرضا بازدید : 305 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

 

همواره داستان سری Thief بسیار غنی بوده و با شخصیت اصلی خود یعنی Garrett به خوبی توانسته است در دل بازیکنان جای بگیرد. با وجود این که استودیوی سازنده‌ی بازی که Eidos Montreal نام دارد بر این موضوع تأکید می‌کند که قرار است Thief یک ریبوت از این سری باشد، اما با توجه به نمایش‌هایی که تاکنون از آن شاهد بودیم، به‌نظر می‌رسد که بازی همان DNA قبلی خود را حفظ کرده است و دچار تغییرات محوری نشده است. Thief در یک دنیای فانتزی و تاریک نیز به وقوع می‌پیوندد که لوکیشن‌های آن بیشتر از سبک Steampunk و دوران Victorian الهام گرفته شده اند. شخصیت اصلی بازی همانند نسخه‌ی قبلی Garrett است که به مدت زیادی از محل زندگی خود دور بوده است ولی تصمیم می‌گیرد که پس از چندین سال به آن بازگردد و به دنبال ماجراجویی‌های جدیدی برود. او فرزند تاریکی است و سعی می‌کند همیشه در خارج از روشنایی به سرقت بپردازد تا کارهای وی نیز افشا نشود. شاید یکی از ویژگی‌های اخلاقی شخصیت اصلی بازی که باعث شده او را نسبت به سایر دزدانی که با آن‌ها آشنایی داریم، متمایز کند این است که گرت برای جمع آوری ثروت و سرمایه نیز دزدی نمی‌کند، بلکه او به خاطر حس ماجراجویی‌ای که در وی نهفته است، این کار را انجام می‌دهد و این موضوع سبب می‌گردد که گرت برای ماجراجویی به خطرناک‌ترین مکان‌ها برود و دزدی کند. هر چیز گران‌بهایی که در این بازی حضور دارد، مقدمه‌ای است برای آغاز یک ماجراجویی جدید. در نمایشی که از Thief مشاهده کردیم، شاهد بودیم که او پس از این که شئ گران‌بها را پیدا می‌کند، قدرت جادویی خاصی را بدست می‌آورد و بعد از این که خطرِ شناسایی شدن را احساس می‌کند، پا به فرار می‌گذارد.

 

Thief PC-RELOADED

 

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۵.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

|آپدیت دوم بازی Thief.Update.v1.2.incl.DLC-RELOADED به پست اضافه شد|

 

 

علیرضا بازدید : 127 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

داستان Ground Zeroes در سال ۱۹۷۵ میلادی، چند ماه پس از اتفاقات Peace Walker رخ می دهد. در این قسمت نیز شاهد بازگشت Big Boss (اسنیک) به عنوان قهرمان اصلی بازی خواهیم بود. اولین ماموریت وی این است که با همکاری ارتش بدون مرز وارد یک کمپ آمریکایی که منطقه‌ای ممنوعه از خاک کشور کوبا؛ شود. این کمپ Omega نام دارد. یکی از ماموریت‌های اسنیک در این کمپ یافتن جاسوس Cipherها، Paz Ortega می‌باشد که با وی در طی جریانات Peace Walker آشنا شده بودیم. یکی دیگر از ماموریت‌های وی نجات Chico Libre، پسربچه ای که در Peace Walker دستگیر شد و علی‌رغم تلاشش برای نجات یافتن، دست به جایی نبرد. زمانی که اسنیک در حال انجام این ماموریت است، پایگاه اصلی ارتش بدون مرز مورد حمله‌ی گروهی مخفی با اسم رمز XOF به رهبری فردی با نام Skull Face قرار می‌گیرد. اتفاقاتی که در طی این ماموریت رخ می‌دهد دلیل اصلی تغییر رفتار و شخصیت اسنیک در نسخه‌ی بعدی The Phantom Pain خواهد بود.

علیرضا بازدید : 180 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

یک بازی ماجراجویی و فکری می باشد که از بازی های هم سبک خود یعنی Limbo و Oddworld الهام گرفته است . به دخترکی کوچک کمک کنید تا از سیاره ی بیگانگان جان سالم به در ببرد . در طی مراجل بازی او احساسات و افکار خود را با شما در میان می گذارد . محیط های جذاب و دیدنی از سایر ویژگی این بازی می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

علیرضا بازدید : 74 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

در دنیای Castlevania شخصیت های مختلفی وجود دارند که از شخصیت پردازی عمیق برخوردار هستند، یکی از آنها Gabriel Belmont است که در دو نسخه با دو محوریت متفاوت نقش آفرینی می کند. در اولین نسخه، Lords Of Shadow، شاهد رشادت ها و شاید حماقت های وی هستیم که او را همانند قهرمانی که تنها به فکر رسیدن به آرامش است، برایمان معرفی می کند. شاید حس انتقامی که گابریل در وجودش احساس می کند او را بیشتر به سیاهی می کشاند تا به روشنایی و آرامش، چه دانید؟! بعد از اتفاقات مختلف و حوادثی که گابریل با آنها رو به رو می شود، شاهد سیاه تر شدن داستان و گرایش آن به تخریب قهرمان هستیم که کم کم به درون او رخنه می کند. در نهایت و با مبارزاتی که شاهد آنها هستیم، تاریکی قطرات آلوده خود را که سر منشاء تاریکی هستند درون گابریل که تا پایان بازی به قهرمانی به یاد ماندنی تبدیل شده بود، منتقل می کند. این فرآیند او را به موجودی غیر قابل پیش بینی تبدیل می کند که در نهایت باعث انزوا و گوشه گیری وی می شود که زمینه حکمرانی تاریکی و سیاهی را فراهم می کند. در جایی که شیطان دوباره بازگشته تا فرمان روا شود، تنها یک شجاع دل که گزند زیادی از او دیده، توان مقابله با وی را می تواند داشته باشد، کسی که دیگر از Lords Of Shadow گذشته و به Prince Of Darkness رسیده است.

علیرضا بازدید : 81 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

ینجا زخمی و خونین به زمین افتاده است. او فقط به فکر گرفتن انتقام خویش است و می داند که در حال مرگ است … عضویت در گروه به این سادگی ها نیست. نینجا ها بسیار مرگبار هستند و فقط مرگبارترین ها را میپذیرند. کسی که بخواهد در این خانواده عضو شود باید وحشی و قدرتمند باشد، چرا که آن ها هر کسی را نمی پذیرند. هر نینجایی برای به پایان رساندن دوره ی  آموزشی خویش و در حقیقت برای دادن آزمون نهایی باید با یک استاد حقیقی نینجا مبارزه کند، کاری که هر کسی از پس آن بر نمی آید. برای چند سال مداوم Yaiba یک استاد درجه آخر و فوق العاده نینجا بود. اما او توانایی پذیرش توهین هایی که به او می شد را نداشت. او توهین را نمی پذیرفت. آن هم از طرف ایالاتی  که تشکیل شده بودند از افراد پست و دون مایه. Yaiba تحمل این را نداشت که آن مردم بزدل Ryu Haybusa را بزرگتر از او بدانند. کسی که در نظر Yaiba یک احمق بود. Yaiba نمی توانست بپذیرد که قبیله خودش نیز این عقیده که Ryu برتر است را داشته باشد و به همین دلیل تمام افراد قبلیه خویش را قتل عام کرد. امکان نداشت که Yaiba و Ryu در یک جا به عنوان نینجای برتر فعالیت کنند. همه میدانستند به زودی نبردی بین این دو شکل خواهد گرفت و این اتفاق افتاد… جنگ میان این دو آغاز شد و پانزده نینجایی که تنها یاران Yaiba بودند کشته شدند. Yaiba تمام یار های خویش را از دست داده بود. دیگر فقط خودش مانده بود و آن Ryu Haybusa که هنوز هم در نظر Yaiba یک بزدل به نظر می رسید. اما Yaiba چیزی را فراموش کرده بود. Ryu Haybusa سلاحی سهمگین داشت. شمشیر اژدها در دستان او بود. نبردی شدید در گرفت. هر دو بسیار زخمی شدند اما زمانی که گرد و غبار های بلند شده فرو نشست در حقیقت Yaiba شکست خورده بود. چیزی بسیار بدتر از شکست. Ryu Haybusa در آن لحظه پیروز ایستاده بود. او یک چشم Yaiba را گرفته بود. یک بازویش را قطع کرده بود. در حقیقت Yaiba مرده بود…

علیرضا بازدید : 90 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

عنوان FX Eleven نام یک بازی شبیه سازی مدیریتی فوتبال شبیه فیفا منیجراست که رابط کاربری دوستانه و ابزارهای مختلف آن توانسته مورد توجه قرار گیرد. بازی زیبای FX Eleven توسط شرکت FX Interactive طراحی شده و در شبکه Steam منتشر شده است. ژانر این بازی را میتوان در سبک هایی همچون شبیه سازی, ورزشی و مدیریتی قرار دارد. در بازی اف ایکس الون شما از میان تیم ها ملی همچون انگلستان، آلمان، فرانسه ، اسپانیا، ایتالیا و ۴۵۰ باشگاه مختلف تیم مورد نظر خود را انتخاب کرده و تمامی عواملی همچون کارد مربیگری, فنی, مالی و آکادمی های مختلف آنرا بدست میگیرد. آیا میتوانید تیم خود را به محبوبیت برسانید؟؟ بیش از ۱۱۷۰۰ بازیکن در بازی و امکان پرورش نوجوانان و فراخوانی آنها به تیم اصلی وجود دارد که میتوانید تیم خود را تکمیل کنید. همچنین کسب امتیازها و موفقیت های بسیار برای باشگاه شما را به اوج محبوبیت میرساند. بازی FX Eleven یک بازی مدیریتی فوتبال موفق میباشد که میتواند رقیب بازی فیفا منیجر به حساب آید, سازنده بازی سعی بر آن داشته تا تمامی عوامل بازی واقعی به نظر برسد.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 551
  • بازدید ماه : 415
  • بازدید سال : 12,654
  • بازدید کلی : 135,887