loading...
بازی سنتر
تبلیغات





بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

علیرضا بازدید : 120 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

نام بازی: MXGP – The Official Motocross Videogame
پلتفورم : pc
ژانر: Racing, Sports
زبان: English

تاریخ انتشار : Mar 28, 2014

ناشر: Plug In Digital, Milestone S.r.l.

حمایت توسط : Milestone S.r.l.
درجه بندی سنی : +18

  به نقل از تنها ویدِئو رسمی بازی  MXGP : تمام موتورسواران و موتورها از بازی های MX1 و MX2 هستند! مسابقات قهرمانی در  مسیر هایی به مقیاس واقعی خواهند بود و حالت حرفه ای آن شما را از فصل های اولیه بازی به MX1 می برد. فضای بازی و دو دسته کنترل به شما اجازه ی کنترل جداگانه ی موتور و موتورسوار را می دهد. واقع گرایی بی سابقه ای که تا به حال دیده نشده، در دستان شما خواهد بود.

علیرضا بازدید : 264 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (1)

ویژگی های جدید فیفا
‘Pro Shot’, ‘Teammate Intelligence’ و ‘Variable Dribble Touches’ جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است. شاید تاثیر گذاری این ویژگی ها ی جدید در مقایسه با گذشته کم تر قابل توجه به نظر برسد اما با این حال شرکت EA امیدوار است که با چنین بروز رسانی هایی بتوانند موفق ترین قسمت در تاریخ فرنچاینز ورزشی FIFA را تا به امروز نشان دهند.
کلید موفقیت FIFA در امسال احساس نشاط و هیجان از به ثمر رساندن گل های عالی است ، شما دیگر با بازکنانتان فقط یک شوت ساده برای به ثمر رساندن گل نخواهید زد ، بلکه خودتان را در هنگام شوت زدن به جای بازیکن فرض خواهید کرد که باید فرصت مناسب و یک شوت مطمئن برای تبدیل شدن به گل را خودتان بسازید.
Active Fans
طرفداران می توانند این بازی را با فعالیت بیشتر تاثیر گذارد، به عنوان مثال، آنها می توانند مواد غذایی به زمین و بع داز پرتاب شما می توانید به آنها واکنش نشان دهید – اگر واکنششان بد است میتوانید بازی را به تعلیغ بیندازید و یا کنسل کنید و در صورتی ک هواداران شما این کار را بکنند شما جریمه خواهید شد.

علیرضا بازدید : 79 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)
پلتفورم : windows دانلود بازی کامپیوتری Winter Sports 2012: Feel the Spirit
نام بازی: Winter Stars

ژانر: Arcade, Sport
تاریخ انتشار جهانی :2012
تاریخ انتشار در آمریکا :2012
تاریخ انتشار در اروپا :2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Multi2 Eng- Rus
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Dtp Entertainment
مد بازی : سینگل پلیر ، مولتی پلیر
REGION FREE
حمایت توسط : Independent Arts Software
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

یک نفس عمیق و تازه در ژانر ورزش های زمستانی ، اجازه میدهد علاقه مندان به ورزش در هر رنج سنی ای و با سطوح مختلف از قابلیت های درونی ،به رقابت با یکدیگر و یا به مبارزه با یک حریف مجازی بپردازند .این بازی دارای 11 رشته ورزشی است . رشته هایی که در این بازی به کاربرده شده است عبارت اند از : اسنوموبیل)احتمالا در ورزشها و مسابقات ورزشی، وسایلی را که با یک موتور بنزینی و سرعتی بالا روی برف حرکت می‌کنند دیده‌اید، به این وسایل برف‌رو یا اسنوموبیل می‌گویند. بیشتر مدلهای اسنومبیل توسط موتورهای یک یا دو سیلندر حرکت می‌کنند.این وسایل معمولاً با سرعت۸۰ کیلومتر در ساعت قادر به حرکت هستنداما بعضی مدلهای مسابقه‌ای که دارای موتورهای قویتری می‌باشند سرعتشان به ۱۹۰ کیلومتر در ساعت نیز می‌رسد.اسنوموبیل معمولاً توسط فرمانی که به یک جت اسکی در جلوی بدنه متصل شده‌است، هدایت می‌شود.بعضی از اسنوموبیلها با ۶تا ۸تایر کم باد مجهز شده‌اند تا براحتی روی برف حرکت کننند ولی معمولاً جهت حرکت در آرودن اسنوموبیلها از چرخش یک تسمه لاستیکی که روی سطح آن میله‌های فولادی کوچکی قرار گرفته و این میله‌ها بداخل برف فرو می‌روند، استفاده می‌شود.( bobsledding ، اسکی ،اسکیت بازی نمایشی ، بیاتلون(ورزش زمستانی بیاتلون (به انگلیسی: Biathlon) ترکیبی از دو ورزش اسکی صحرانوردی و تیراندازی است.اسکی صحرا نوردی بر استقامت ورزشی و تیراندازی بر میزان دقت شرکت کنندگان تاکید دارند.بیاتلون در ابتدا یک ورزش حاشیه ای به حساب می آمد اما به طور متداوم و موفق به ورزش های اصلی پیوست به طوری که عموم مردم خواستار پخش آن از تلویزیون شدند.از ابتدای دهه ی ۱۹۹۰ بینندکان علاقه مند به این ورزش به طور ثابت افزایش یافت به طوری که امروزه بیاتلون در بعضی از کشورها،به خصوص آلمان جزو محبوب ترین ورزش ها است.بیاتلون قبل از این که به ورزش های المپیک زمستانی اضافه شود در قالب مسابقات جهانی بیاتلون و یا رقابت های جام جهانی بیاتلون برگزار می شد.) Freeride ، اسنوبرد متقابل ، پرش با اسکی ، سراشیبی ، و برای اولین بار ،پیچش یا حلقه زنی و شبه اسکی …. اِسکی نام چند گروه رشته ورزشی است که در آنها از تخته‌هایی با اشکال گوناگون که به پای ورزشکاران بسته می‌شود جهت سر خوردن رون سطوح مختلف استفاده می‌شود.اِسکی با فعل کردن همراه میشود و عمل آن را اِسکی کردن یا به زبان انگلیسی Skiing خوانده میشود. اِسکی به دو دسته اصلی تقسیم میشود که نوع قدیمی تر آن در اسکاندیناوی ترتیب داده شده به صورتی که اتصالات پاشنه آن رها و آزاد میباشد و تخته به پنجه چکمه اسکی باز وصل میشود و نه به پاشنه پس اسکی باز توانایی مانور و ایجاد حرکت و پیچ بیشتر و در عین حال به زانو خم شذن را خواهد داشت. انواع اسکی اسکاندیناوی عبارتند از : اسکی پرش، اسکی صحرایی (Cross-Country که معنی آن سزرمین نوردی میباشد) و اسکی تلمارک میباشد..
دانلود رایگان بازی Winter Sports 2012: Feel the Spirit به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب….

علیرضا بازدید : 87 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

نام بازی: Fifa Street
پلتفورم : xbox
ژانر: Sports
Region: FREE
تاریخ انتشار جهانی : 10/03/2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 10/03/2012
تاریخ انتشار در اروپا : 10/03/2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: ENG
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی :
حمایت توسط : EA Canada
درجه بندی سنی : pegi +3
قابلیت آنلاین:دارد

علیرضا بازدید : 227 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

 

نام بازی: London 2012 Olympics XBOX360

پلتفورم : PC

ژانر: Sports

نوع  فایل : دی وی دی کامل

زبان: English

فرمت ایمیج: ISO

ناشر: SEGA

Region: FREE

مد بازی : —

حمایت توسط : SEGA

درجه بندی سنی : Pegi 3

قابلیت آنلاین:دارد

London 2012 یک بازی فوق العاده زیبا از سری بازی های المپیک است که این بار سال 2012 میلادی را در لندن روایت می کند. هیجان ای نبازی فوق العاده بالا است . بازی دارای مکد اینیویدال و گروهی می باشد . کنترل حرکت برای برخی از فعالیت ها و کنترل های بازی های سنتی برای برخی دیگر رعایت شده است . این بازی از سگا همچنین دارای موسیقی متن فیلم قوی از جمله آدل، Gorillaz، جاستین و Buckcherry هست .

ادامه ی نقد بازیLondon 2012 Olympics XBOX360   به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب…

علیرضا بازدید : 93 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

نام بازی: MotoGP™13
پلتفورم : PC
ژانر: Racing, Sports
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Milestone S.r.l.
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Milestone S.r.l.
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

سوارکاران سال 2013 ،تیم ها و جلوه های بصری و صوتی بی نظیر همگی جهت خلق یک شگفتی در دنیای ریسینگ در کنار هم جمع شده اند.این بازی هم یک بازی ریسینگ و هم یگ بازی شبیه سازی با یک گرافیک فوق اعلاده واقعی با رابط بی نظیر است.مشخصه ی واضح و قابل رقابت این بازی لیگ ها و مسابقات حرفه ای و وفوق حرفه ای آن است.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 508
  • بازدید ماه : 372
  • بازدید سال : 12,611
  • بازدید کلی : 135,844